Süper Msn Nickleri

Süper msn nickleri, sevgi nickleri. Msn nickleri sitemizden sizler için seçilmiş nickler.. Yolladığınız süper nickler arasından sevgi msn nickleri:

ağLamayı biL güLmeyi unutma sevmeyi biL seviLmeDen yapma.. beni hatıRLa DemiyoRum ama beni unutma (devil_girl)

...MaDeM kİ SeNsİZlik vaR HayAtıMda, benİm iÇİn O HayAtIn hİç BiR AnLaMI yOk asLıNdaa ... [ uqur ]

Kaldığın yerden devam edemiyorsan, en baştan başlamaya mahkumsundur..

KaranLık dünyam: DertLer we Ben ! akLımdaki tek düşüncem: MutLuLuk ve SEN ! (devil_girl)

Elini açtığında duan olmalıydım. Bedduan değil..[ uqur ]

Yeşilçam’dan teklif geldii… Sanırım beğenmişler hayatımla oynama fikrini (devil_girl)

aмa ηiє ihaηєт вσL єSaяєт кєSiη. . ηiє FєLaкєт qєLiякєη adı вiLє qєćмiσя ćєSaяєтiη. (devil_girl)

0 Response to "Süper Msn Nickleri"

Yorum Gönder