2009 nickleri 2009 bomba gibi nickler

* En tesirli çapkının dudakları onun (bayanlar siz, benim yazabilirsiniz) topuklarından yukarı çıkamaz
* Ben yalan arayan zekanın gözlere verdiği ağır hareketleri bilirim
* Tecrübeden sonraki idrak evvelkinden çok daha pahalıdır.
* Derin hisler dilsizdir
* Ölüm onu çirkinleştireceği yerde, o ölümü güzelleştiriyor
* Ne anlarsın sen bir kızın ruhundan? Kalbimin içinde balta ile ameliyat yapmak istersin. Vahşi!
* Bu dünyada en bahtiyar ve zeki kadınları kimlerdir bilir misiniz? Hiçbir sırrı olmayanlardır.
* Kaderin şoförü sensin. Emin ol! Onu dram istikametinde sürme!
* Kadının aşk ahlakı bazen aşkın dışında başka ahlak tanımaz.
* Zengin bir hayal içinde meçhul, daima malumun en korkunç düşmanıdır. Ben bir şeyim, meçhul her şeydir. * * Fakat… Unutma, ben varım, meçhul yoktur.
* Aşkın bitişik kaplardaki su gibi, sevgilililerde aynı hizayı bulduğu farzebilebilir mi?
* Hiç kimse, “ne güzel mezar keşke benim olsa” demez.
* İhanetin hakiki eleştirisi mezar taşlarına yazılır.
* Ne yazık ki aşk hayalin çocuğu, hayal kırıklığının annesidir...
* Hiçbir aşkta umuda yer, sebebe lüzum yoktur!.
* Tüm insanlığa kahve ısmarlamak. Aklımdan geçen bu.
* Bazen yalnızca imkansız gerçekleşir.
* Cam güzel, çünkü kalbi var kırılabilir.

0 Response to "2009 nickleri 2009 bomba gibi nickler"

Yorum Gönder