Popüler Msn Nickleri , Popüler Msn Yazıları , En Çok Sevilen Nickler

HüRRem gißi ßir suLtan geLseyDi ßu göNüL imParatorLugumuZa, ßizDe kanuni gißi OlmaSını ßiLirdik ELßeT...!! ;)

sevdiğin
için sakın utanma,utanması gereken! sevildiğini bildiği halde,sevmesini
bilmeyendir...!

HaKKımDa ßiLmén qéRéKéni haKKın OLduqunDa SöLéRiMm..!! (:

hiç DurmaDaη parantez aç ben kapatıRım ... SEN üηLemLerLe takıL , ben soru işaReti oLup akLıηDa saLtaηatLaR kuraRım . .SEN eksiLerDeη artı'Lara qeç, çarpıLarı beη ataRım . SEN virqüLLerLe uqraşıRkeη , beη çoktaη ηoktayı koyup kayıpLaRa karışıRım . '' ve saηa öyLe bi eşittir bırakıRımki :: EŞİTLEYECEK HİÇ BİRŞEY BULAMAZSIN . . .

Gidєnє Dur Diyєmєm ЧoLLarın Bєkçisi DєğiLim..Daha Düşmєdim ki ЧєrLєre Sєnin Önündє єğiLєЧim..Чürєktєn Sєvdin dє KarşıLık Mı Vєrmєdim..? Sana Чürєğimi Vєrdim SöЧLє Daha Ne VєrєЧim..! Git Dєdiğindє qiDip , qєL Dєdiğindє Mi qєLєЧim..Bєn HaЧatın Önündє єğiLmєdim ki Sєnin...

Ölüyüm Ama Mezarda Değilim Yaşıyorum Ama Hayatta Değilim İşte
Ben Sensiz Böyle Bir Haldeyim...!

[hayaT DeDeiqin Ne kaDar ??~ Ne kaDar qLersen 0 kaDar]..=)

Milletin Eline Kalem Verdik Millet Şekil Çizmeye Başladılar Ama Unnutukları Bişi Var Silgi Hala Bizim Ellimizde ...

Hep Kalanları Gidenleri Kattım Bir Gun Yerine Geçemediler O Kalanları Gidenleri Kattım Yine Bir Tane Sen Edemediler...

Biliyorum Sen GüneşSin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var


Http://EnYeniMsnNickleri.BLogSpoT.CoM  By Yakup Copyright'^ 2010

0 Response to "Popüler Msn Nickleri , Popüler Msn Yazıları , En Çok Sevilen Nickler"

Yorum Gönder