CHP Genel Baskani Deniz Baykal İstifa Etti


Son dakida haberi,
chp genel başkanı deniz baykal istifasını açıkladı.

CHP lideri Baykal, gizli kamera kayıtlarıyla ilgili bugün saat 13.30'da düzenlenen basın toplantısında CHP Genel Başkanı Deniz Baykal şu sözleri söyledi;
- Günlerdir beklenen kararımı açıklıyorum. Bu kaset olayı bir komplodur.

- Komplo hukuk dışı ahlak dışı bir tertip demektir. Bir komplo yaparken, bazen haneye tecavüz edersiniz. Duvarlara gizli kameralar yerleştirirsiniz. İnsanların en korunaksız görüntülerini alırsınız kesersiniz biçersiniz montaj yaparsınız çarpıtırsınız.

- Böyle yaparken de insan mahremiyetine tecavüz edersiniz. İnsanların şerefleri onların umurlarında değildir. Şantaj, ticari kazan için düzenlenmemiştir. Sİyaset için yapılmıştır. Ahlak ve vicdanlarına uygun bir siyaset.

Yıllardır bekleyen bir kaset çıkmamış bir komplo icat edilmiştir. Cumhuriyeti hukukun üstünlüğüne sahip çıkan sivil diktaya karşı verilen mücadeledir.

- Son iki hafta içinde düzenlenmiş ve piyasaya sürülmüştür. Komplo tazedir günceldir. İleri teknoolji ile tezgahlanan bu görüntüler, fütürsuzca bu kadar icra edilmesi iktidar olmadan mümkün değildir.İktidarın bilgisi dışında yapılamaz.

- ABD'den Pensilvanya'dan aldığım destek mesajlarının samimiyetine inandığımı söylerim.

- Üzülenlere söyleyecek bir şeyim var. Ahlaksız komplolar diyerek komployu savunamazsınız. Komplocuya hayat alanı açanlar "çok ayıp..." diyenlerdir.

- Bu komplolara itibar edenlerin nereye kadar gidebilecekleriniş hep beraber göreceğiz. Bu tablo karşısında bane de teslim olamayacağım.
- Kimsenin beni sorgulamasına izin vermeyeceğim. Eğer bunun bedeli varsa ve bu bedel CHP'den ayrılmaksa bu bedeli öderim.

- Benim istifa etmem kaçmak anlıma gelmez. Tam tersine meydan okumadır.

- İstifa ediyorum. Bunun hedefi ben değilim, CHP'dir. Benim isitfa kararım Türkiye'yi CHP'yi yeniden tanzim etmek isteyenlere imkan verecektir.

- Yalansız duruş sergilemek sadece benim işim olmamalı. Umarım bu yaşananlar ve benim istifam yeni bir başlangıç olur.

- Umarım şerden bir iyilik çıkar, doğru dürüstlük kazanır. Ben sizlere hakkımı helal ediyorum. Siz de hakkınızı helal edin.

Baykal yazılı olarak hazırladığı konuşmayı tamamladıktan sonra hiçbir soruya imkan vermeden ayrıldı.




BAYKAL'IN YERİNE KİM VEKALET EDECEK?

CHP MYK, istifa eden Baykal'ın yerine vekalet edecek isim için toplanıyor.


İSTİFAYA GELEN İLK TEPKİLER

CHP Sözcüsü Mustafa Özyürek, Baykal ve CHP'yi birbirinden ayırmak mümkün değildir.

Gürsel Tekin istifayı izlerken göz yaşlaını tutamadı.

CHP İstanbul İl Başkanı Gürsel Tekin, Baykal'ın istifasını izlerken NTV stüdyosunda gözyaşlarını tutamadı. Baykal'ın açıklamalarını NTV stüdyosunda canlı izleyen İstanbul İl Başkanı Gürsel Tekin, gözyaşlarını tutamadı. Deniz Baykal'ın konuşmasını dinleyen Tekin'in ağladığı görüldü.

0 Response to "CHP Genel Baskani Deniz Baykal İstifa Etti"

Yorum Gönder