Benim Hayatım izle, Benim Hayatım online izle, Benim Hayatım canlı izle , Benim Hayatım Filmi İzle

Benim Hayatım


Tarih: 2010-05-04 TV : TNT Saat: 20:00Tür:Yabancı Sinema


My Life So Far (Benim Hayatım)

10 yaşındaki Fraser, İskoçya’nın dağlık bölgesinde bir malikanede, kuralcı annesi Moira, kendi çapında icatlarla uğraşan uçuk babası Edward, ablası Elspeth ve de evin idaresini elinde tutan büyükannesi Gamma ile tekdüze bir yaşam sürmektedir. Birgün dayısı Morris ve Fransız nişanlısı Heloise onları ziyarete gelince evin erkeklerini bir telaş sarar. Bu güzel ve çekici genç kadın, ergenliğe girmekte olan Fraser’ın yepyeni hislerle tanışmasına sebep olurken babası Edward’ın da aklını başından almıştır.
Film, BBC’nin kurucularından ve Kraliyet Operası’nın yöneticilerinden Sir Denis Forman’ın kendi hayatını anlattığı kitabına dayanıyor.
Künye :
Y: Hugh Hudson
O: Colin Firth, Irene Jacob
Komedi/Dram
1999

Taqs : Benim Hayatım izle, Benim Hayatım online izle, Benim Hayatım canlı izle , Benim Hayatım Filmi İzle

0 Response to "Benim Hayatım izle, Benim Hayatım online izle, Benim Hayatım canlı izle , Benim Hayatım Filmi İzle"

Yorum Gönder