Biber Dolması Tarifi

Biber Dolması Tarifi
Biber Dolması Tarifi

Malzemeler

-KIRMIZI VE YEŞİL DOLMALIK BİBERLER
-LOR PEYNİR (evde kalan artık peynirleride lora karıştırabilirsiniz ben zaten lor almıyorum daha öncede tarifini verdiğim gibi kendim hazırlıyorum)
-MAYDONOZ-DEREOTU-BİBERİYE-NANE
-BİR MİKTAR BİBERLERDEN DOGRANABİLİR
-CEVİZ
-SIVI YAG
-TUZ

Tarifi

Önce biberleri közleyelim-
içi için dagranmış bibarleri biraz sıvı yagda soteliyelim sogutalım içine peynirleri ve yeşillikleri koyup temizlenen biberleri dolduralım.
Gercekten kolay ve hoş bir tad saadece lor konursa biraz yavan oluyor onun için limon sıkabilirsiniz.
ama ben lor içine tarifini verdiğim peynir tursumdaan koydum baharatı içine cekmiş ve nefis koku verdi sunumumda.
afiyet olsun..
Bu arada peynir tursumu yaparken kalıpla kestiğim için kenarlardan kalan peynirleride ben ayrı kapta aynı sosla bekletiyorum..Bunları kullandım.


Biber Dolması Tarifi

0 Response to "Biber Dolması Tarifi"

Yorum Gönder