Lor Lokması Tarifi

Lor Lokması Tarifi
Lor Lokması Tarifi

Malzemeler

-Un
-Yas maya
-süt ve su
-1 adet yumurta
-bolca lor
-şeker
-sıvı yag

Tarifi

-Maya ve seker üzerine su ve süt ilavesi ile eritilir
-yumurta kırılır kulak memesi yumusaklıgında un konularak hamur hazırlanır içine bolca lor konulur tekrar yogrulur ve mayalanması için bekletilir.
tuz koymadım zira tatlıda yapmak isteyenler için hertürlü iç konulabilir-
Mayalanan hamurdan küçük parcalar aldım içine peynir koyup kapattım yagda kızarttım-(tatlı yapmak isteyenler içine arzuya göre recel çikolata lokum koyabilirler)üzerinede makarnaiçin olan sert- rendelenen-peynir(adını anımsayamadım )döktüm inanın hiç yağ cekmedi.
Degişik bir tad oldu.
Şişlere takıp servis yaptım.


Lor Lokması Tarifi

0 Response to "Lor Lokması Tarifi"

Yorum Gönder