Karnıyarık Tarifi

Karnıyarık Tarifi
Karnıyarık Tarifi

Malzemeler

500gr kıyma
5 adet patlıcan
3 yeşil biber
2 kuru soğan
2 adet domates
2 su bardağı sıvıyağ
yarım kaşık salça
1 tatlı kaşığı toz biber
1 tatlı kaşığıi tuz

Yapılışı

patlicanlari alacali soyup tuzlu suya koydum.
daha sonra tencereye siviyag sogani biberi dogradim
onlari kavurduktan sonra kiyma domatestoz biber tuzunu ekleyip kisik ateste yarim saat kadar pisirdim.
onlar pistikten sonra baska bi tencere alip icene yagi koydum yag isinirken bende bir bez yardimiyla patlicanlarin suyunu iyice aldim ve ortalarina bir cizik atip yaga attim
bunlari kizartip tüm patlicanri bu sekilde bitirdim ve yagdan aldigim patlicanlari kagit havlunun üzerine cikararak iyice yagini emdirdim.
sonra karni yarik tenceresine dizim ortalarini bir catal yardimiyla acip ic harcini koydum üzerine domates ve biberlerini dizdikten sonra 1 su bardagi salcali suyu üzerine gezdirip kisik ateste 15 dakka kadar kaynattim
servise hazir.


Karnıyarık Tarifi

0 Response to "Karnıyarık Tarifi"

Yorum Gönder