KOKOSTAR KURABİYE

    
             Yine pek çok arkadaşımızın yapıp yayınladığı blogcu klasiği bir kurabiye var sırada.Benim neyim eksik benimde arşivimde bulunsun ve ziyaretçilerim yararlansın diye paylaşıyorum bu tarifi.Ben kendi yaptığım şekilde vermek istiyorum tarifini.Amaaaaa kesinlikle ve kesinlikle yapılıp yenmesi gereken bir kurabiye.....
MALZEMELER:
250 gr yumuşak margarin
1 su bardağı pudra şekeri
1 fincan sıvıyağ
2 yumurta (akları iç malzemesine ayrılacak)
25 gr kakao
kabartmatozu, alabildiği kadar un
İÇ MALZEME:
1,5 su bardağı hindistan cevizi
2 yumurta akı
3 kaşık pudra şekeri
YAPILIŞI:
Kurabiye yapacağımız malzemeler sırasıyla yoğurma kabına alınıp alabildiği kadar un ilavesi ile hamur yoğurulur.Ben hamuru çok fazla sert yapmıyorum hafif ele yapışan bir hamur yapıyorum o zaman daha güzel ağızda dağılan kurabiyeler oluyor...Pişerken birazcık yayılır ama daha gevrek olur;)
 
Sonra iç malzemesini karıştırıp hatta elimizle birbirine yedirip hazırlıyoruz.Hamurumuzdan yumurta büyüklüğünde alıp içli köfte açar gibi açıp içine hindistan cevizli içten dolduruyoruz ve tekrar yuvarlayıp kapatıyoruz....
 
Önceden ısıttığımız fırınımızda kurabiyelerimizi pişiriyoruz.
Soğuyunca tepsiden alıp üzerine dr oetker'in süsleme glazürü ile süslüyoruz....
        
             Buda içinin görüntüsü o kadar nefis bir kurabiye olduki komşumun tatlı kurabiye sevmeyen eşi bile daha yokmu diye sordu:)Afiyet şeker olsun..

0 Response to "KOKOSTAR KURABİYE"

Yorum Gönder