Pesto Soslu Makarna Tarifi

Pesto Soslu Makarna Tarifi
Pesto Soslu Makarna Tarifi

Malzemeler

1 demet taze fesleğen (Ben saksida yetistirdigim feslegenden bir kaseden fazla kullandim)
3-4 dis sarmisak
1 cay bardagi parmesan veya grana padano peyniri yada herhangi bir cesit sert kasar peyniri
1 cay bardagi zeytinyagi
1 cay bardagi cam fistigi (alternatif olarak soyulmus cig bademle de yapildigini duydum ama ben daha denemedim)
bir cay kasigi tuz.
Ayrica, bir paket makarna (spaghetti, penne veya fiyonk makarnaya yakisiyor ama siz istediginiz makarna cesidi kullanabilirsiniz)
1-2 yemek kasigi zeytinyagi
su ve tuz.

Tarif

Feslegenleri yikayip mutfak robotuna alalim. Sarmisaklari soyup robota aktaralim. Peynir, zeytinyagi, bir cay kasigi tuz ve fistiklari da koyup robotta iyice parcalayalim ve bir kenarda bekletelim.
Makarna icin yeteri kadar suyu kaynatip icine bir iki kasik zeytinyagi ve yeteri kadar tuz koyup, makarnalar cok yumusak olmayacak sekilde haslayalim ve süzelim ve takrar tencereye alalim. Robottaki sosu tencerenin icine döküp iyice karistiralim ve servis yapalim.
Afiyetler Olsun


Pesto Soslu Makarna Tarifi

0 Response to "Pesto Soslu Makarna Tarifi"

Yorum Gönder